Bullet Journal Juli

Goede avond allemaal.
Ik was even een paar dagen afwezig, maar ik ben er weer met een post over mijn Bujo van Juli.
Voor de maand Juli heb ik het clean en simpel gehouden, met wat zomerse plaatjes.





Het zal jullie opgevallen zijn dat er een aantal dagen missen van de maand Juli.
Dat komt omdat ik ze vergeten ben bij te houden in een notitie op mijn telefoon, daar hou ik meestal de dagen en moment bij die ik op die dag doe of gedaan heb.
En dat ben ik vergeten vanaf 13 juli tot 20 juli, maar ja.

Ik heb de materialen kraft in het zwart en bruin gebruikt, plaatjes van pinterest en foto's uitgeprint met HP Sprocket, stickers van de action, fineliner van steadler, witte gel pen.

Op het moment ben ik nog bezig met de maand Augustus, maar als ik daar klaar mee ben zal ik die ook in een blog post laten zien.
Wat vinden jullie van de maand Juli in mijn Bullet Journal?, en hebben jullie zelf ook een Bullet Journal? laat het mij weten in de reacties onder deze post.
Ik wens iedereen een fijne avond en tot Blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts