Bullet Journal Mei (May)

Goede Avond allemaal.
Op deze avond ben ik er weer met een Bullet Journal blog post van de maand Mei.
Ik heb als thema voor Mei gekozen voor zeemeerminnen (mermaids) thema,
vanwegen dat erbij art youtuber's de maand Mei (May) in de teken staat van zeemeerminnen/Mermaids, dan tekenen ze of schetsen ze zeemeerminnen.
Ik heb toen besloten om de maand mei in mijn Bujo, als MerMay te doen.
Dit is mijn Mermay Bujo:








Al mijn plaatjes heb ik van Pinterest afgehaald, washi tapes komen van de Kruidvat en Ali Express, Fijnlijners zijn van Steadler.
De tekeningen van de zeepaardjes, krab, vissen, zeewier, zeester, schildpad en schelp heb ik zelf getekend.

Ik vond het heel leuk om de thema zeemeerminnen/Mermaids te gebruiken in mijn Bujo.
voor Bullet Journal inspiratie kijk ik vaak op youtube en pinterest, maar meestal probeer ik zelf op ideeen te komen.
Het is weer fijn om wat nieuwe berichten op mijn blog te plaatsen,
en ik vind het leuk om mijn berichten met jullie te delen.
Ik wens iedereen een fijne avond en tot Blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts