Januari tot Juli Wrap Up

Goede Middag Allemaal.
Ik ben er weer, maar nu met een wrap up,
Van de boeken die ik vanaf Januari tot Juli heb gelezen.
Afbeeldingsresultaat voor Boeken
het zijn niet zoveel boeken, maar voor mij is het al heel wat.
Ik heb in totaal 7 boeken gelezen, en vond ze stuk voor stuk interessant, spannend, leuk en romantisch en er zijn twee boeken bij die meer sexy zijn.
Dit zijn de boeken die ik gelezen heb:

Kronieken van de Academie voor Schaduwjagers, By Cassandra Clare
Kant en Knopen, By Penelope Sky
Zwart Glas, By Victoria Quinn
Vrouwe Middernacht, By Cassandra Clare
Wolken Boven Montana, By Nora Roberts
Hof van IJs en Sterren, By Sarah J. Maas
Eragon, By Christopher Paolini

Dit waren de boeken die ik over de maanden heen heb gelezen.
Het zijn er dit keer niet zoveel dan het vorige jaar, maar ja lezen is voor ontspanning, en geen wedstrijd of race van wie de meeste boeken gelezen heeft.

Als jullie mij willen volgen op GoodReads doe dat gerust, Mijn Profiel naam is Angelique's Fantasy,
En als jullie boeken willen aanraden of vragen hebben stel ze gerust onder deze blog post.
Ik wens iedereen alvast een fijne avond en tot Blogs.

Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts