Serie's die ik op het Moment kijk.

Goede Morgen allemaal.
Vandaag wil ik het hebben over Netflix Serie's en Serie's die ik op het moment aan het kijken ben.
Alle serie's die ik aan het kijken ben, zijn al een tijdje te zien op Netflix, HBO en zo voort,
Dat komt omdat ik een poosje gestopt ben met serie's kijken, en nu heb ik een hoop in te halen.
Afbeeldingsresultaat voor Films series
Hier zijn de Serie's:

Once Upon a Time Seizoen 6
Outlander Seizoen 2
The Vampire Diaries Seizoen 6
Shadow Hunters Seizoen 3
Game of Thrones Seizoen 6
The Originals Seizoen 1
Arrow Seizoen 3

als ik dit lijstje zie dan denk ik pfff ik moet snel weer Serie's gaan kijken.
Ik ben eergisteren begonnen met het verder kijken van Shadow Hunters, ben benieuwd hoe het verder gaat, het is in ieder geval heel spannend.
Alle Serie's die ik kijk zijn spannend en goed.

Naar welke Serie's kijken jullie?, en welke Serie's raden jullie mij aan om te kijken?
 Laat het mij weten bij de reacties onder dit bericht.
Ik wens jullie een fijne dag en tot Blogs.

Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts