Suzanne Vermeer: Costa Del Sol

Goede Middag allemaal.
Gisteren heb ik het boek Costa Del Sol van Suzanne Vermeer uitgelezen.
Afbeeldingsresultaat voor Suzanne Vermeer Costa del sol
Sinds  ze een jaar geleden weduwe is geworden, heeft Eline Sachez er alles aan gedaan om de levens van haar en haar kinderen Alex en Maria weer op orde te krijgen.
De komende zomervakantie zullen ze met z'n drieën door brengen in Spanje, het geboorteland van hun vader. Maar in plaats van een verblijf bij de grootouders van haar kinderen, heeft Eline een verrassing in petto: een vakantie aan de zomerse zandstranden van de Costa Del Sol.
Aanvankelijk lijkt het een groot succes te worden, maar wat begint als een reis om een verdrietige periode af te sluiten, eindigt in een gevecht op leven en dood...

Toen ik Costa Del Sol kocht bij Boeken Voordeel dacht ik dat het een Roman was en thuis kwam ik er pas achter dat het niet zo was, het boek is een zomer thriller, ik ben niet weg van thrillers als films en boeken, maar ik vond dit boek erg spannend, interessant en goed geschreven.
Ik vind het boek zo goed dat ik tegen mijn moeder zei dat ze hem ook een keertje moet lezen, ze zei daarop dat ze niet van thrillers hield, en ik zei daar weer op dat dit boek anders was dan ik had verwacht van een thriller.
Ik weet nog niet of ik nog meer boeken van Suzanne Vermeer zal lezen, maar heel misschien probeer ik nog wel eens een andere thriller van haar.

Hebben jullie een boek van Suzanne Vermeer gelezen?, welk boek was het? en wat vonden jullie van het boek? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik wens iedereen een fijne middag en tot Blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts