Throne of Glass

Goede avond allemaal.
Ik ben er weer, ben een tijdje afwezig geweest.
Omdat ik het druk had met werk en andere belangrijke dingen, maar nu ben ik er weer.
En ik heb even geleden het boek De Glazen Troon (Throne of Glass) By Sarah, J Maas uitgelezen.
hier onder zie je het boek, je heb verschillende boek covers, maar ik heb hem met deze cover.
Afbeeldingsresultaat voor Sarah j maas  de glazen troon
 In het begin van het boek dacht ik eerst van nou vind er niet veel aan, maar toen het verhaal vorderden, vond ik het heel spannend en kon ik niet stoppen met lezen.
Het boek was grappig,spannend, cool en echt een heel goed boek.
Dit boek is het eerste boek in een zevendelige boeken serie.
De hoofdpersonage's in dit boek zijn Celeana Sardothien de sluipmoordenares, Prins Dorian Hilvilliard en Kapitein Choal Westfall.
Zij beleven hele spannende momenten samen, Ik zou wel aan jullie willen vertellen wat ze allemaal beleven, maar ik ben niet zo goed in het vertellen van het verhaal zonder spoilers te geven.
Maar als jullie graag willen weten wat er allemaal gebeurd in het boek, dan zal ik het jullie aanraden om zeker dit boek te kopen, lenen bij de bieb of luisteren op storytel als jullie die hebben.

De Glazen Troon vond ik een geweldig boek.
Nu ben ik al even bezig in het tweede deel De Donkere Kroon, maar ben nog niet zo ver.
Dat komt omdat ik bezig ben met mijn Bullet Journal, deken haken en ik kijk en speel vaak youtube en Splatoon 2 en tussendoor moet ik werken, maar probeer wel elke keer een uurtje lees tijd er tussen te plaatsen, maar helaas kom ik soms tijd te kort en ontschiet het mij om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne avond en Tot Blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts