Crown of Midnight

Goede middag allemaal.
Ik heb gister het tweede deel uit De Glazen Troon Serie, De Donkere Kroon bij Sarah. J. Maas uitgelezen
Afbeeldingsresultaat voor Sarah j maas de donkere kroon
Het eerste boek Glazen Troon was goed, maar De Donkere Kroon vond ik geweldig, er komt meer actie en spanning in voor, en er is een karakter dood die ik juist mocht en vind het heel jammer voor een van de hoofdpersonages, maar daardoor en door meer spannende delen die ik las kon ik het boek niet neerleggen en wilde ik door blijven  lezen, Ik ga niets over de plots en het verhaal van het boek vertellen want ik wil het niet verklappen voor iedereen die deze boeken serie nog niet gelezen heeft, want dat zou ik zelf ook niet leuk vinden.

Er is zoveel gebeurt in het boek, dat ik het verhaal even moet laten bezinken.
Ik raad deze boeken serie wel aan jullie aan, want ze zijn echt de moeite waard om te lezen en je krijg er echt geen spijt van.
Dit is gelijk het eerste boek die ik heb uitgelezen in het nieuwe jaar en die ik kan afvinken van mijn GoodReads Challenge van dit jaar.
Vanavond begin ik aan het derde deel Erfgenaam van Vuur, ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
Ik wens iedereen een fijne middag en tot Blogs.

Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts