Happy New Year

Goede avond allemaal.
Ik wil jullie als eerste, een heel gelukkig nieuw jaar wensen, in goede gezondheid en heel veel mooie en gelukkige momenten.
Afbeeldingsresultaat voor happy new year
Het nieuwe jaar is net begonnen en iedereen heeft vast goede voornemens, ik heb ook wat voornemens, maar die hou ik voor mijzelf, want het maak niet uit wat voor voornemens je heb als je maar gelukkig ben en je zelf er prettig bij voel.

Het afgelopen jaar was een goed jaar, met ups en downs, maar we hebben ons er weer door heen geslagen en ik hoop dat dit jaar net zo mooi en geweldig word als afgelopen jaar.

Ik heb helaas niet zoveel gepost sinds november, dat komt omdat ik het erg druk had met werk en mijn prive leven, ik ben een week voor de kerst ziek geworden, ik heb de griep en heb nu nog steeds de griep, snotter en hoest mij rot, ik ga morgen een afspraak maken bij de dokter, want ik heb deze week nog vrij maar vanaf volgende week maandag moet ik weer gaan werken en dan wil ik wel beter zijn. Ik heb de week voor kerst vier dagen gewerkt terwijl ik ziek en koorts had maar dat is echt niets, maar ja wat doe je eraan.
Verder gaat het goed met mij, ik hoop dat het ook goed gaat met jullie.
Ik wens jullie een fijne avond en de beste wensen en tot Blogs.

Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts