Life Update: I'm Back

Goede Middag Allemaal.

Ik ben weer terug na een paar maanden afwezig te zijn geweest.
Er is een aantal leuke en minder leuke momenten geweest in de laatste maanden sinds ik voor het laatst heb geblogd.

Afbeeldingsresultaat voor flowers
Waar zal ik beginnen!, laat ik maar beginnen bij mijn laatste blogpost dit was op 12 januari, het was een post over mijn Bullet Journal van vorige jaar Augustus t/m December 2018, na deze blogpost ben ik gelijk aan een nieuwe Bujo begonnen en heb de maand Januari netjes erin bijgehouden, maar Februari lukte niet zo, dat kwam ook omdat ik met mijn gedachten niet bij Bullet Journalen was, maar bij mijn oma die erg ziek was, al vanaf eind December.
Mijn oma is na een ziekbed van 1 a 2 maanden op 2 Februari overleden, we waren allemaal erg verdrietig hier om, en hebben het nog best moeilijk ermee, met mijn opa ging het geleidelijk aan ook niet goed, we hebben mijn opa moeten verhuizen naar een verzorgings tehuis, ook vanwegen de renovatie die sinds begin mei aan de gang is.

Verder heb ik het heel druk gehad met werk en zijn we van 29 April tot 03 Mei een paar dagen op vakantie geweest met mijn broer, schoonzus, neefje, nichtje, de moeder, zusje en neefje van mijn schoonzus naar Disneyland Paris.
Het was super leuk om daar te zijn geweest, ik vond het geweldig.
Het was mijn ouders en mijn eerst keer in Disneyland en heb daar ook heel erg genoten en aardig wat geld uitgegeven, aan pins en andere leuke spullen uit Disney.
De tweede dag op het park waar wij verbleven is mijn moeder helaas gevallen en had een lelijke wond bij haar rechter oog, gelukkig was het niet heel ernstig dat het gehecht moest worden en konden we verder genieten van onze vakantie.
de wond is nu onderhand bijna helemaal genezen, ze heeft alleen een klein bultje naast haar oog die nog een beetje gevoelig is, maar verder heeft ze er gelukkig geen last meer van.

Na mijn vakantie ben ik weer aan het werk gegaan en heb ik bijna geen tijd gehad voor Bullet Journalen, boek lezen en bloggen.
ook al heb ik in februari en april wel aardig wat gelezen en heb ik een boek uitgelezen.
Het is raar maar de laatste tijd heb ik een beetje last van een reading slump, ben twee boeken gaan lezen en de ene heb ik weg gelegd, omdat het mij niet zo interesseerde, de andere ben ik  nog steeds aan het lezen maar het schiet niet zo op, maar dat komt nog wel.

Vorige weekend is mijn neefje Riley blijven slapen en zijn we de volgende dag  naar Detective Pikachu geweest in de bioscoop en dat was heel leuk en gezellig, mijn neefje vond het heel leuk.
Ik ben blij dat ik deze leuke momenten kan hebben met mijn familie.
En hopelijk komen er nog meer mooie en leuke momenten bij.

Dit was mijn Life Update voor nu.
Ik wens jullie een fijne avond en tot Blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts