De Charmante Gouvernante

Goede Morgen allemaal.

Ik heb begin Mei, het boek De Charmante Gouvernante By Christina Dodd uitgelezen.
Dit is een Historische Roman van Candle Light Romans.
Afbeeldingsresultaat voor de charmante gouvernante christina dodd
In het begin vond ik het boek niet zoveel aan, had moeiten met lezen, omdat een van de hoofd personage best een dominerende man was en een controle freak.
Ik vond hem geen prettig persoon, en ben daardoor ook even gestopt met lezen, en ben in een ander boek begonnen.
Toen heb ik dat boek op zij gelegd en ben weer verder gegaan in deze roman, en vond het na even door de zure appel te bijten, toch interessant, spannend, leuk en romantisch worden, daardoor heb ik het boek uit kunnen lezen.

Ik raad deze roman aan om te lezen, het zal misschien voor sommige van jullie net als voor mij even door de zure appel bijten worden als jullie ook niet van een dominerende man houden, maar jullie krijgen er geen spijt van als jullie deze Candle Light Roman lezen.

Deze Roman heb ik bij boeken voordeel gekocht en daar hebben ze wel vaker aanbiedingen 3 of 4 romans voor 10 euro en zo, daar haal ik vaak mijn pocket romans vandaan.

Verder ben ik nu aan het lezen in een trilogie van Nora Roberts.
Maar daar zal ik later als ik ze uit heb gelezen een blogpost overschrijven.

Ik wens jullie een fijne en zonnige dag toe,
En tot Blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts