Teken van Zeven Trilogie By Nora Roberts

Goede avond allemaal.
Ik heb de Trilogie Teken van Zeven By Nora Roberts uitgelezen deze maand.
Maar vanmiddag heb ik het derde boek uitgelezen.
Dit zijn de boeken:
Teken van Zeven 1 - Verbonden door het lot
Teken van Zeven 2 - Op zoek naar de bron
Teken van zeven 3 - De kracht van het hart

Ze staan in de juiste volgorde, de eerste boek Verbonden door het lot, tweede boek Op zoek naar de bron en dan het derde boek De kracht van het hart.
Nora Roberts is een geweldige schrijfster, ze schrijft hele mooie romans met net dat tikje fantasie, daar hou ik wel van.
Ik ben een grote fan van haar en al haar boeken.
Deze trilogie was geweldig, ik heb met volle teugen van genoten en vind het aan de andere kant wel jammer dat ik de trilogie uit heb, zo goed waren ze.

Deze trilogie gaat over drie vrienden die voor een onmogelijke taak staan om het dorp Hawkins Hollow te reden van een wraakzuchtige en alles verslindende Demon Twisse, maar ze krijgen hulp van drie vrouwen die hun gaan helpen met het verslaan van deze gemene schoft, ze zijn met zijn zessen verbonden door het lot.

Deze trilogie is Magie's, Romantische, Spannend en Grappig, en op bepaalde momenten ook triest.
Ik vond het een heel goed verhaal en hou wel van boeken die romantisch en magie's zijn.
Als jullie mij zouden vragen of ik deze trilogie aan zou raden zou ik ja zeggen, ze zijn echt geweldig en ook al hou je niet van boeken met fantasie elementen erin, je krijg er echt geen spijt van.
Deze boeken zijn goed uitgebalanceerd met verschillende emoties en een beetje magie, dus onder andere, ze zijn perfect.

Ik wens iedereen een fijne avond.
En tot Blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts