Life Update

Goede Middag Allemaal.
Ik ben er weer.
Afbeeldingsresultaat voor eind zomer
Helaas heeft het twee maanden geduurd, om hier op mijn blog weer een bericht te plaatsen.
Dit komt omdat ik het in juli druk had met mijn werk, omdat er zomer schoonmaak gedaan moest worden. We hadden het ook druk met plannen van de bruiloft en het vrijgezellen feest van mijn broer en schoonzus, en mijn opa werd halve wegen juli erg ziek en is begin augustus overleden.

Vanwege al dit wat er is gebeurt heb ik even een poosje time out genomen, ik voelde mij in deze periode niet zo happy en erg gestrest, en had tijd nodig om weer tot rust te komen.
De laatste vier weken heb ik een aantal luister en strip boeken uitgelezen, daar komt nog een blogpost over, hier op mijn blog.

Ik ben naast mijn werk als schoonmaakster, ook bezig met nagels zetten en doen bij vriendinnen, familie en kennise en hun vriendinnen.
Het is een leuke hobby die ik erbij doe, ik ben er best goed in.
Als jullie foto's willen zien van de nagels die ik heb gemaakt en gelakt, dan kunnen jullie op mijn Instagram: nails.by.angelique kijken.

Ik wens jullie een fijne dag en tot Blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts