Verhalen van de Zee.

Goede Avond,
Ik heb het boek Verhalen van de Zee bij Nora Roberts uitgelezen en geluisterd.
Verhalen van de zee
Op 01 Juli ben ik begonnen met het eerste verhaal te lezen en heb het tweede verhaal goud onder de golven uitgeluisterd op 03 Oktober,
Ik vond het eerste verhaal heel spannend en geweldig, alleen ik vond het tweede verhaal minder goed, vond er niet heel veel aan het verhaal, daarom heb ik deze roman drie sterren gegeven op GoodReads.
Ben blij dat ik dit boek uit heb, want het lezen duurde een hele tijd en anders had ik hem misschien helemaal niet meer opgepakt om te lezen.

Oh misschien vragen jullie jezelf af waarom ik naar het tweede verhaal heb geluisterd in plaatst van lezen, dat is vanwege dat ik het druk had en geen interesse had in het fysiek lezen van een boek.
Het was makkelijker om naar iemand te luisteren die het boek voor las als ik aan het werk was, dan een fysiek boek te lezen in die paar uurtjes die ik dan s'avonds voor het slapen gaan had, om iets voor mijzelf te doen.

Ik hoop snel weer wat meer boeken fysiek te lezen dan ernaar te luisteren,
want mijn voorkeur gaat toch altijd nog naar een boek fysiek te lezen dan audio/ebooks te luisteren/lezen.
Er gaat namelijk niets boven een boek fysiek beet houden dan een tablet of telefoon waar je het van af kan lezen of luisteren, vind ik.
Maar ik moet toegeven, dat als je weinig tijd heb om een boek te lezen dat het dan wel makkelijker en sneller is om er naar te luisteren.

Ik wens iedereen een fijne avond en tot blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts