Splatoon Vol. 1 t/m 5

Goede Avond.
Vandaag wil ik het hebben over de stripboeken van Splatoon.
Afbeeldingsresultaat voor splatoon vol 1
Dit zijn stripboeken gebaseerd op het populaire spel Splatoon van Nintendo die op de Wii is uitgebracht.
Ik ben begonnen met lezen van deze strips op 13 Augustus, omdat het mij interessant en leuk leek.
En ik speel Splatoon 2 op de Nintendo Switch nu al twee jaar. en vind dit spel heel leuk, daarom dacht ik dat ik de strips misschien ook wel leuk zou vinden.
Ik heb pas geleden volume 5 uitgelezen, dit was 26 Oktober, er zijn nog veel meer volume's en die wil ik ook nog lezen, tot nu toe loopt deze stripboeken tot volume 11.

Er werd laatst gevraagd waarom ik deze kinderstripboeken lees, toen zei ik omdat deze strips in het Engels zijn en niet alleen voor kinderen zijn, en dat een volwassenen deze strips ook kan lezen.
En niet ieder kind kan Engels lezen, er zijn er maar weinig die goed Engels kunnen, ik heb met deze strips geen moeiten om Engels te lezen, maar als ik zeg maar een Cassandra Clare of een boek van Nora Roberts in het Engels zou lezen en er zitten mensen in mijn omgeving te praten en er staat muziek op of de tv aan dan kan ik mij niet goed concentreren op het boek en vind ik het moeilijk om een Engels boek te lezen.
Maar met deze strips heb ik daar geen problemen mee.

Deze strips vind ik erg leuk en zal ze ook blijven lezen, de teken stijl is erg leuk,mooi en waar naar het spel,de strips zijn zo goed als hoe het eruit ziet in het spel.
Ik heb de strips binnen een dag uitgelezen, op mijn Good Reads Account heb ik ze 4 a 5 sterren gegeven.

Als je jezelf afvraag kan ik mijn kind of zelf deze strips lezen, dan kan ik het je wel aan raden om ze te lezen, maar alleen als je een beetje Engels kan, vooral voor kinderen kan het nog ingewikkeld zijn om deze strips te lezen.
Oh ja, dat vergeet ik haast te zeggen deze strips lees je van rechts naar links, in plaats van links naar rechts, wat ik in het begin wennen vond.
Deze strips zijn geschikt voor jonge en oudere lezers, het maak niet uit hoe oud je ben.
Ik wens iedereen een fijne Avond,
En tot blogs.

Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts