The Legend of Zelda Twilight Princess vol 1 t/m 5

Goede Avond.

Ik heb het in mijn vorige blog post over Splatoon strips gehad,
En vandaag wil ik het hebben over de strip boeken van Legend of Zelda Twilight Princess, en de volumes die ik heb gelezen in de laatste paar maanden.
Afbeeldingsresultaat voor legend of zelda twilight princess vol 1
Misschien kennen jullie het spel Legend of Zelda Twilight Princess wel van de Nintendo Wii en Wii U, Dit verhaal is na geschreven als het verhaal in het spel.
Daarom vind ik deze strips, zo goed, spannend en leuk, Art Style is hetzelfde als het spel en heel mooi en gaaf, ik heb volume 1 t/m 5 gelezen en volume 6 zal te koop zijn vanaf Januari 2020.
Wat mij wel is opgevallen in de strips, is dat Link kan praten, dat is verbazend, omdat hij in de spelen niet spreekt, maar vind het wel fijn om nu eens bij de emoties ook een stem te hebben dan alleen gezichtsuitdrukkingen van link.

Ik vind sowieso Legend of Zelda spelen geweldig, vanwege toen ik zes jaar was, op mijn broers Nintendo 64 voor het eerst Legend of Zelda Ocarina of Time heb gespeeld en helemaal weg was van het spel, dus het is niet zo gek dat ik deze strips ook goed vind.
Deze strips heb ik daarom net als de Splatoon strips 4 a 5 sterren gegeven op Good Reads.
En deze strips lees je van rechts naar links en zijn in het Engels, ze zijn geschikt voor jonge en oudere lezers.
Ik kan jullie deze strips echt aanraden, omdat ze geweldig zijn.
Ik wens jullie een fijne avond en tot blogs.

Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts