2019 Boeken Bullet Journal

Goede Middag.

Ik wil jullie mijn 2019 Boeken Bullet Journal laten zien.
Over deze journal had ik het nog niet gehad, maar heb deze een gehele jaar vol gehouden en wil het graag met jullie delen.
Het was makkelijker en sneller geweest om deze boeken bujo bij te houden dan mijn gewone bujo.
Vandaar dat ik in deze boeken journal een heel jaar heb gemaakt,

Ik ben deze bullet journal gestart omdat ik graag mijn voortgang van boek lezen wil vastleggen om te zien, wanneer ik het meeste lees, en hoeveel ik lees.
En het is misschien ook interessant voor later, voor eventuele kinderen en klein kinderen.
Dit is dan mijn 2019 Boeken Journal.
Ik hou erg van lezen, en een bullet journal erover bijhouden, geef mijn voldoening.
En het is niet zo om er een wedstrijd van te maken, maar gewoon voor mijzelf.
Ik doe ook mijn Good Reads Goal erin bijhouden, en de laatste half jaar ook de audio boeken, verlanglijstjes, gekochten boeken, en star rating.

Mijn 2020 Boeken Bullet Journal ben ik al begonnen.
Het begin, Good Reads, quote page, Januari page tracker en star rating pagina's heb ik al klaar voor het komende jaar.
Ik hoop dat 2020 net zo'n goed lees jaar word als 2019 was.
Maar dat zien we aankomend jaar wel.
Dit was het dan voor dit jaar.

2019 loopt op zijn eind,
En een nieuw jaar staat op het punt om te beginnen.
Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en een goed, gezond en geweldig nieuw jaar.
En tot Blogs in 2020.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts