Favorieten Nintendo Switch Games

Goede morgen.

Ik wil vandaag mijn favoriete Nintendo Switch games met jullie delen.
Het zijn een aantal spelen die ik het meeste speel, als ik op mijn switch ga gamen.

De eerste is Legend of Zelda Breath of the Wild.
Dit spel is Geweldig en echt mijn nummer 1 game, die ik graag speel, de open wereld is prachtig en je heb geen beperkingen meer van dat je bepaalde rotsen of bergen niet kan beklimmen of padden die je niet kan bewandelen, en dat vind ik mooi, omdat je nu beter strategieën kan bedenken om je vijanden in het spel uit te schakelen.
Afbeeldingsresultaat voor legend of zelda breath of the wild

Dan als tweede Splatoon 2  + Octo Expension ook een spel die ik uren heb gespeeld,
En die in mijn top 3 favoriete games staat.
Dit spel is super leuk, vooral toen Nintendo nog Splatfesten organiseerde voor in de games, want toen kon je met Splatfest meedoen en samen met tegenstanders van over heel de wereld, splatfest spelen.
Maar helaas is Splatfest afgelopen jaar juli afgelopen en kan je nu alleen nog als je vrienden heb die ook splatoon spelen, daarmee in splatfest stadiums spelen die beschrikbaar zijn bij grond oorlog in het spel.
Maar het spel gaat daar niet alleen over, je kan ook als inkling een geheime agent zijn en missie volbrengen en als octoling kan je ook missie's volbrengen in een ondergrondse metro station, waar je octoling is achtergelaten.
Dit spel speelde ik helemaal in mijn eentje, maar mijn neefje van 6 heeft Splatoon 2 ook gespeeld en hij vond het heel erg leuk.
Het spel is geschikt voor jong en oud, maar vooral leuk voor jonge kinderen.
Afbeeldingsresultaat voor Splatoon 2

Mijn derde spel die ik het meeste speel is Pokemon Let's Go Pikachu.
Afbeeldingsresultaat voor Let's go pikachu
En samen met Pokemon Let's Go, speel ik ook graag Pokemon Shield, die sinds 15 November 2019 te koop is, samen met Pokemon Sword.
Maar ik heb Pokemon Shield genomen vanwege Galar Ponyta, die zo schattig is, en de legendarische pokemon die in het spel zitten.
Afbeeldingsresultaat voor Pokemon Shield

Dan nu mijn laatste favoriete Nintendo Switch game tot nu toe is ..........
Mario Kart 8 Delux.
Afbeeldingsresultaat voor mario kart 8 deluxe
Dit spel is Super, echt SUPER leuk om te spelen, vooral samen met mijn neefje, nichtje en broer.
Samen racen en kijken wie die fel begeerde 1e plaats pak.
Het is zoveel fun en we liggen vaak in een deuk, omdat we elkaar dan dwars zitten en vooral de opmerkingen van mijn neefje en nichtje zijn leuk als ze voorop liggen, of als je ze inhaal, haha zo geweldig.
Maar Mario Kart is ook heel leuk om alleen te spelen tegen de computer of online met andere mensen van over de hele wereld.

Dit waren dan mijn favoriete Nintendo Switch Games.
Ik wens jullie alvast een fijne middag,
En tot de volgende Blog Post.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts