Januari Wrap Up

Goede avond.

Ik ben er vanavond met mijn Januari wrap-up.
Omdat ik een paar boeken heb afgeluisterd en een boekje heb uitgelezen.
Januari was een maand zeg, pfff het leek wel of er niets van fysiek lezen kwam en alles ging zo moeizaam, zodat ik het boek die ik aan het lezen ben haast op zij heb gelegd en bijna een nieuwe boek wilde gaan lezen.
Het boek waar het over gaat is het boek The Witcher De Laatste Wens, ik ben begonnen met lezen van dit boek op 27 December omdat ik hem voor de kerst van mijn ouders heb gehad en het boek graag wil lezen.
Het lezen van The Witcher gaat best moeizaam, ook al vind ik het verhaal goed, wat ik bedoel is, het is niet dat het een te moeilijk boek is voor mij en dat ik het verhaal niet begrijp, maar het is best zwaar om te lezen als je begrijpt wat ik daarmee bedoel.
Hebben jullie ook moeten met het lezen van het eerste boek van The Witcher?, Komt dat door de korte stukjes verhaal?

Ik blijf gewoon The Witcher De Laatste Wens lezen tot ik het boek uit heb, maar het zal nog wel even duren, ik ben net over de helft van het boek vandaar.

Maar ik heb wel een aantal luister boeken afgeluisterd en een stripboekje uitgelezen,
En dit zijn ze:

Audio Boeken:
A Court of Wings and Ruin by Sarah. J. Maas
 A Court of Frost and Starlight by Sarah. J. Maas
My Favorite Half-Night Stand by Christina Lauren
The Hating Game by Sally Thorne
Talon by Julie Kagawa

Strip-boekje:
Splatoon vol. 6

Deze audio boeken en strip boekje heb ik 4 a 5 sterren gegeven op Good Reads, ik vond al deze verhalen goed en vond My Favorite Half-Night Stand en The hating game erg grappig.
Moest vaak lachen om bepaalde momenten.
Aan de hoeveelheid sterren kan je zien dat ik al deze boeken goed vond.

Op het moment ben ik aan het luisteren naar Rogue by Julie Kagawa.
Deze zal ik volgende week afgeluisterd hebben en bij mijn beluisterden en gelezen  boeken van februari komen te staan.
Maar daar zal ik dan pas eind aankomende maand pas een blog post overschrijven.
Voor nu wens ik jullie een fijne avond, en een fijn weekend toe.
En tot Blogs,
Veel Liefs
Angelique 

Reacties

Populaire posts