Koningin van de Schaduw by Sarah. J. Maas

Goede avond.

Voor iedereen de beste wensen.
Ik ben er met mijn eerste blog post voor 2020, en deze gaat over het boek Koningin van de schaduw, dit boek is het vierde deel uit de troon van glas serie bij Sarah. J. Maas.
Deze heb ik in oktober 2019 uitgelezen, en vond het een spannend, grappig en interessant boek om te lezen.
Een paar van mijn favoriete character uit deze serie is tot nu toe zijn:
Rowan, Aelin, Aedion, Dorian, Manon en Abraxos.
Ik vind de relatie die tussen Rowan en Aelin ontstaat geweldig, hoe ze hem noemt en uit ze tent lokt echt hilarisch.
Maar ik heb ook een aantal keer flink in spanning gezetten, vanwege heel veel spannende gebeurtenissen.
En ik vond Manon een bad ass samen met haar wyvern Abraxos.
Ik hoop snel meer over mijn favoriete character's hun avontuur te lezen in het vijfde boek.
Voor nu wens ik jullie een fijne avond en tot Blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts