Mijn Good Reads Challenge for 2020

Goede avond.

Ik wil het met jullie over mijn GoodrReads Challenge hebben voor 2020.
Afbeeldingsresultaat voor goodreads 2020
Maar eerst zal ik wat vertellen over Goodreads.
Goodreads is een Amerikaans site en app om gratis bij te houden in welke boek je bezig ben, nog wil lezen en gelezen heb, maar je kan ook een lees doel instellen die alleen voor jou en voor je vrienden te zien zijn op Goodreads

Ik stel al vanaf 2016 mijn reading goal voor de reading challenge in en hou er de boeken bij die ik gelezen heb, wil lezen en die ik op het moment aan het lezen ben.
En nu na vier jaar hou ik het nog steeds bij, zal ik jullie vertellen wat mijn aantal boeken zijn die ik wilde lezen en gelezen heb voor de afgelopen reading challenge's.

2016  - 11 van de 20 boeken gelezen
2017 - 15 van de 10 boeken gelezen
2018 - 10 van de 15 boeken gelezen
2019 - 30 van de 20 boeken gelezen

En voor 2020 heb ik mijn challenge op 20 boeken staan, hopelijk luk het mij om zoveel boeken dit jaar uit te lezen.
Ik heb er al 2 uit, en er staat onder mijn doel op de app dat als ik elke maand 1,5 boek lees, dat ik het dan gaat halen om aan het eind van het jaar 20 boeken gelezen te hebben.

Mijn voortgang met het boek wat ik nu fysiek aan het lezen ben, gaat wat moeizamer, maar hopelijk gaat het dadelijk weer prima, ik moet er weer een beetje inkomen na de feestdagen en een tijdje geen boek gelezen te hebben en alleen geluisterd te hebben naar audio boeken.

Als jullie willen kunnen jullie hier onder vertellen, wat jullie lees doel is, en of jullie het ook bij houden op Goodreads of ergens anders bijhouden.
Ik wens jullie een fijne avond en tot blogs
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts