Rijk van Stormen By Sarah. J. Maas

Goede morgen.

Vandaag laat ik jullie een boek zien die ik heb gelezen,
Na het vierde deel Koningin van de schaduw.
Het is de vijfde deel van Troon van Glas boeken serie, Rijk van Stormen bij Sarah. J. Maas.
Dit boek ben ik vorig jaar 13 oktober 2019 gestart met lezen en heb hem 23 november 2019 uit gelezen.
Afbeeldingsresultaat voor rijk van stormen sarah j maas
Dit boek was zo spannend, er bleef maar spannende momenten komen achter elkaar, zodat ik het boek niet weg kon leggen en maar wilde blijven lezen.
Ik hou ervan als boeken je in het verhaal zuigen en je niet los laten en je dan uren blijf lezen.
En er zijn favorieten koppeltjes die ik geweldig vind, maar ook geweldig als aparte charater's zijn,
Ik heb het namelijk over Lorcan en Elide, maar ook Manon en Dorian.
Ze zijn geweldig als koppeltjes maar ook apart van elkaar zijn ze super.

Ben benieuwd hoe het verder gaat tussen hun in het zesde boek,
maar ben ook benieuwd naar hoe het verhaal verder gaat, want het boek eindigde met een een spannend moment.

Hopelijk loopt het in het zesde boek goed af met al mijn favorieten charater's.
Ik hoop nog veel over ze te weten te komen.
Maar voor nu wens ik jullie een fijne dag en tot Blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts