Februari Wrap-Up

Goede Middag.

Ik ben er vandaag met een Februari Wrap-Up.
En ga het daarom met jullie hebben over de boeken die ik deze maand heb uitgelezen en geluisterd.

Het zijn niet zoveel boeken, maar ik heb toch mijn best gedaan en heb 5 boeken afgeluisterd en gelezen.
Dit zijn de boeken die ik uit heb:

Rogue By Julie Kagawa,
Deze heb ik afgeluisterd via Storytel en heb hem 3 sterren gegeven bij storytel en goodreads, omdat ik het geen geweldig verhaal vond, het was spannend en goed, maar niet geweldig.

The Witcher De Laatste Wens By Andrzej Sapkowski, hier heb ik een blog post over geschreven, als je wilt weten wat ik ervan vond, kijk dan even bij mijn vorig post.
Dit boek heb ik fysiek gelezen en 3 sterren gegeven.

Everless en Evermore By Sarah Holland
Deze audio boeken heb ik beluisterd en allebei 3 sterren gegeven.
omdat het verhaal wel spannend was en een goed verhaal heeft, maar vond het niet wauw, en dat is ook zo met Evermore.

En als laaste heb ik voor deze maand splatoon volume 7 gelezen, ik vond het een hele leuke strip boekje.
En het was fijn om hem te lezen, ik heb hem 4 sterren gegeven.

Oh ja, ik ben ook in twee boeken begonnen deze maand.
Dat is Toren van de Dageraad By Sarah. J. Maas, Hier in schiet ik al aardig op, ik ben net over de helft van het boek en vind heb heel spannend en erg intressant.
En ben begonnen met luisteren naar Droom Wereld By Nora Roberts, hier ben ik al zo ver 09:25:17 in met luisteren, het zal nog wel even duren voor dat ik deze boeken afgeluisterd en uitgelezen heb.
maar dan komen ze in mijn maart wrap-up te staan.

Ik wens jullie verder een fijne middag en tot Blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts