The Witcher De Laatste Wens

Goede avond.

Vanavond ben ik er met een blogpost over het eerste boek van The Witcher (Hekser) serie De Laatste Wens by Andrzej Sapkowski.
Afbeeldingsresultaat voor The Witcher boeken
Ik ben begonnen met lezen van het boek nadat ik hem met de kerst als cadeau van mijn ouders heb gekregen.
En heb hem uitgelezen op 6 Februari, dit komt omdat ik moeilijk door de korte verhalen heen kwam, vandaar dat ik er lang over heb gedaan.
Het is niet dat ik het verhaal niet goed vond, want dat vond ik wel goed.

Ik vond het een goed en spannend boek, maar had gewoon moeite met er doorheen te komen,
Maar ondanks dat heb ik het boek maar 3 sterren gegeven.
Het is een goed boek, maar doordat ik er een beetje moeizaam door kwam, heb ik hem 3 sterren gegeven.

Ik hoop dat het met de volgende boeken van deze serie vlotter gaat.
Want ik heb boek 2 en 3 al klaar liggen om te lezen, maar eerst het boek uitlezen waar ik nu in aan het lezen ben.

Ik wens jullie een fijne avond en tot snel op mijn blog.
Veel Liefs
Angelique 

Reacties

Populaire posts