Toren van de Dageraad

Goede avond.

Ik heb weer blog post voor jullie,
Deze post gaat over het boek Toren van de Dageraad By Sarah. J. Maas.
Dit boek heb ik fysiek gelezen, en ben hem begonnen afgelopen jaar 22 november en heb hem uitgelezen op 10 maart.
Afbeeldingsresultaat voor toren van de dageraad
Ik vond het boek erg goed en het was een heel spannend, mooi en geweldig verhaal.
We volgen Choal en Nesryn die naar Antica gaan, zodat Choal genezen kan worden, ze zijn daar niet alleen voor genezing, maar ook om een leger bij een te brengen voor Aelin, de koningin van Terassen.
De strijd begin al aardig los te barsten, maar de characters geven niet op.
Choal en Nesryn krijgen nog heel wat te voorduren, en worden beide verliefd op een ander persoon, dan op elkaar.

Er zijn ook een paar nieuwe , leuke en interessante personages bij gekomen, waar ik meer over wil lezen, en hopelijk blijven ze nog lang in leven, om hun beter te leren kennen.

Ik zal niet te veel verklappen, anders spoil ik het voor jullie die dit boek nog niet heeft gelezen.
Deze boeken serie vind ik geweldig, en is een van mijn favoriete boeken series die ik heb gelezen.

Ik ben na het lezen van Toren van de Dageraad, gelijk begonnen in het volgende en laatste boek, Koninkrijk van As.
En tot nu toe vind ik het heel spannend, en komen er af en toe grappige dingen in voor, maar meer trieste momenten en heel veel spanning.
Maar over dat boek maak ik een aparte blog post als ik het boek uit heb gelezen.

Ik wens jullie een fijne avond,
En tot Blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts