Koninkrijk van As

Goede avond.

Ik heb pas geleden Koninkrijk van As uitgelezen, Dit is het laatste boek in de Glazen Troon serie bij Sarah. J. Maas.
Libris | Koninkrijk van as, Sarah J. Maas
Het was een heel dik boek, hij had 914 bladzijdes.
Het was een geweldig goed boek, ik kon hem niet weg leggen, zoveel spannende momenten kwamen erin voor.
En als het spannend word wil ik maar door blijven lezen.
Het was ook de eerste keer dat ik zo'n dik boek uitgelezen heb, meestal lees ik boeken die maximaal 500/600 bladzijdes hebben.

Maar dit boek.....
Heeft mij alle emotie's laten voelen, niet normaal.
Ik was geschokt toen ik in Toren van de Dageraad las dat Mauve een Valg Koningin was, en in dit boek is mijn haat voor haar zo erg geworden, van mij mag ze voor altijd branden in de hel, sorry dat ik het zeg.
Maar als je mijn bae pijn doet, dan hoop ik dat van harte.
En dan de personen die dood gaan in het boek, mij, o mijn hart, ik heb zitten huilen huilen om Connal, Gavriel en De Dertien.
Zal het verder niet verklappen waarom, wanneer en hoe.

 Ik heb erg genoten van het boek en wilde hem eerst niet uitlezen, zo goed vond ik hem, maar ook omdat ik wilde dat er geen eind aan het verhaal kwam.
Maar ik hoop dat Sarah. J. Maas nog meer boeken of Novel's ga schrijven over de overgebleven personen uit deze boeken serie, vooral over mijn Bae Fenrys Moonbeam.

Dit was het voor nu, ik wens jullie een fijne avond.
En ik ben er snel weer met een blog post.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts