Maart Wrap-up

Goede avond.

Ik weet dat het drie weken geleden is, dat het de laatste dag van Maart was.
maar ik heb het erg druk gehad de laatste paar weken.
Daarom ben ik er nu met mijn Maart Wrap-up.
Ik heb in Maart twee boeken gelezen en naar zes boeken geluisterd.
Dit zijn de boeken:

* Droom Wereld By Nora Roberts
Naar dit boek heb ik geluisterd toen ik aan het werk was, het was een spannend en goed boek,
Sommige stukjes waren wel grappig en romantisch.
Maar Nora Roberts is ook een goede schrijfster en ik vind haar romans erg goed, ben er fan van.
Ik heb dit boek 5 sterren gegeven op Good-Reads.

* Toren van de Dageraad By Sarah. J. Maas
Dit boek is in een word gewoon geweldig.
Het boek is romantisch, spannend en grappig en ik heb een paar favoriete personen erbij gekregen, dit zijn Choal, Yrene, Nesryn en Sartaq, dit  boek was voor mij 5 sterren waard.

* Lente vuur By Suzanne Vermeer
Was een spannende verhaal, maar vond bijna bij het einde opeens van het ene moment op het andere over gaan, wat best raar en verwarrend was, maar later kom je er achter waarom dat zo is gegaan.
Deze luister boek was voor mij, 3 sterren.

* Legend of Zelda Twilight Princess Vol. 6
Deze stripboekje heb ik in een avond uitgelezen, het is een dun stripboekje.
Maar ik vind ze geweldig, het erg spannend, link nam het nu tegen dark link op, in een gevecht, maar het blijkt als hij dark link verwond dat hij dan zichzelf verwond, omdat ze een persoon zijn.
Ik ben heel benieuwd naar volume 7, deze strip heb ik 5 sterren gegeven.

* De Honger spelen.
Hier heb ik naar geluisterd, ik vond het verhaal spannend maar wist al wat er ging gebeuren omdat ik de film heb gezien, ik heb deze audio boek 3 sterren gegeven, vond hem niet slecht maar was niet mij favoriet.

* L.A Candy, Sweet Little Lies en Sugar and Spice By Lauren Conrad
Deze audio boeken beviel me wel.
Het had een leuke en interessant verhaal, met het nodige hoeveelheid drama.
Over twee gewone meiden, die vriendinnen zijn en in LA gaan wonen voor werk en hun studie, die dan iemand tegen komen en gecast worden voor een reality show genaamd L.A Candy samen met twee andere meiden, hun wereld komt dan op eens op zijn kop te staan.
Ze worden wereld beroemd en kunnen niet meer over straat, zonder herkend te worden.
Deze audio boeken heb ik 3 sterren gegeven, Lauren Conrad heeft een fijne stem om naar te luisteren.

Dit waren al de boeken die ik geluisterd en gelezen heb.
Ik hoop dat jullie mijn blog post leuk vonden,
En jullie zullen snel weer een post van mij zien.
Maar voor nu wens ik jullie een fijne avond en tot Blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts