April Wrap - Up

Goede middag.

Ik ben er vandaag met een post over mijn April wrap - up.
Deze maand heb ik haast geen boeken uitgelezen en afgeluisterd. 
Dit komt doordat ik boek heb gelezen met meer dan 900 bladzijdes en een audio boek aan het luisteren die in zeven delen is opgebroken omdat het boek ook een joekel is, maar ja.

Het boek die ik uitgelezen heb is Koninkrijk van As bij Sarah. J. Maas, hier heb ik een post overgeschreven, die kan je voor deze blog post zien.
En de audio boek die ik gedeeltelijk heb beluisterd en nog aan het luisteren ben is Outlander De Reiziger bij Diana Gabaldon.

Ik ben een week geleden gestart met lezen in het boek Voor Mij bij Jojo Moyes.
Het lezen in dit boek schiet al aardig op, ik ben al op de helft.
Maar de aankomende week zal ik niet zoveel lezen, omdat we met de achtertuin bezig zijn.
En de Meivakantie is bijna voorbij en dan ga ik weer aan het werk.
Dan word het, als ik tijd over heb dat ik dan mijn boek pak en even ga lezen.

Ik hoop dat ik aan het eind van deze maand meer boeken gelezen en geluisterd heb.
Zodat ik daar wat over kan vertellen.
Ik wens jullie alvast een fijne avond en tot Blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts