Mei Wrap-Up

Goede avond.

Ik ben al een maand niet op mijn blog geweest.
Maar ben er nu weer met een mei wrap-up.
In de maand mei heb ik niet zoveel gelezen en geluisterd, maar hopelijk komt dit wel goed in deze maand.
Ik heb twee boeken uitgelezen en een stuk van een audio boek geluisterd.
Het zijn deze boeken:

* Voor Mij - Bij Jojo Moyes
Dit boek was geweldig, ik heb er echt van genoten.
Af en toe een traantje weg gepiekt, maar het was een super boek.
En daarom heb ik hem 5 sterren gegeven op mijn Good-Reads profiel,

* Outlander Reiziger - Bij Dianna Gabaldon
Naar dit boek heb ik een stuk geluisterd.
Het is een goed boek, maar wel een dik boek.
En ik kijk liever de serie op netflix dan dat ik dit boek af ga luisteren.
Ik heb dit boek voor het stuk waar ik naar heb geluisterd 3 sterren gegeven op Good-Reads.

* Jij en Ik - Bij Jojo Moyes
Dit boek vond ik heel goed, sommige korte verhalen vond ik wat minder.
Maar verder was het een prima boek.
En Jojo Moyes haar schrijf stijl is zo goed en fijn, zodat je haar boeken binnen een mum uitlees.
Dit boek heb ik 4 sterren gegeven op Good-Reads

Als Jullie mij eventueel wil volgen op Good-Reads dat kan.
Je kan mijn profiel vinden onder de naam van deze blog.
En dan kunnen jullie ook mijn vooruitgang zien van de Good-Reads Challenge 2020.

Dit was voor nu mijn blog post.
Ik ben er hopelijk snel weer met een bericht.
Maar voor nu wens ik jullie een fijne avond en tot blogs.
Veel Liefs
Angelique


Reacties

Populaire posts