Juni Wrap up.

Goede Morgen.

Ik ben er weer met een wrap up, nu voor de maand juni.
Het is aan de late kant, maar beter laat dan nooit.


Deze maand heb ik naar aardig wat boeken geluisterd en gelezen.
Dit zijn de boeken:

* Night of the Dragon By Julie Kagawa
Deze audioboek was een goed boek, eigenlijk de beste van deze trilogie.
Ik vond deze het spannendste en heel emotioneel, maar wel heel mooi.
Julie Kagawa heeft een hele goede trilogie geschreven, dit is een van haar beste series.
Deze audioboek heb ik 4 sterren gegeven.

* Super Deluxe Bij Suzanne Vermeer
Deze audioboek was interessant en spannend.
Het verhaal was top, maar het einde was niet geweldig en abrupt.
Maar het geeft wel een zomers gevoel door de mooie zonnige locatie's waar vlogster Emma heen reis.
Dit boek heb ik 3 sterren gegeven.

* Bon Bini Beach Bij Suzanne Vermeer
Het was een interessant, spannend en emotioneel audioboek.
Maar vond het verhaal niet geweldig.
Het gaat over twee vriendinnen die samen op vakantie gaan naar bon bini beach,
en op een avond raakt een van de vriendinnen vermist, en blijkt het dat ze is vermoord door een bekende van de vriendinnen.
Ik had al snel een vermoede wie de dader was.
Deze audioboek heb ik 3 sterren gegeven.

* Verhalen voor na het Donker.
Deze bovennatuurlijke roman was heel goed en de drie verhalen waren geweldig.
De eerste twee verhalen ging over vampieren en het laatste verhaal ging over een godin en een demon.
Het waren hele spannende en romantische verhalen, die je binnen een paar dagen uit heb gelezen.
Ik had dit boek binnen twee weken uit en heb hem 4 sterren gegeven.

* Splatoon vol. 8
Ik vond deze strip weer super leuk en grappig.
En kan daarom ook geen genoeg van deze strip boekjes krijgen, ik hoop dat er snel meer worden uitgebracht, zodat ik ze nog lang door kan blijven lezen.
Deze strip heb ik 4 sterren gegeven.

* De Vlucht Bij Suzanne Vermeer
Voor deze boek heb ik weer naar een audioboek geluisterd.
Het was een spannend en verdrietig verhaal, waar je helemaal in het verhaal zit als je het boek leest of ernaar luister.
Suzanne Vermeer is een goede schrijfster, in de toekomst ga ik zeker meer van haar boeken lezen.
Dit verhaal heb ik 3 sterren gegeven.

* Iskari De Laatste Namsara
Deze audioboek was heel spannend en goed.
Het verhaal is super goed en heel fijn om naar te luisteren.
Vond het boek ook super goed omdat het eindelijk na een lange tijd weer een verhaal is waar draken in voorkomen, wat ik geweldig vind.
Deze audioboek heeft van mij 4 sterren gekregen.

Dit waren de boeken die ik gelezen en geluisterd heb in Juni.
Ik hoop dat jullie het interessant vonden, en wens jullie verder een fijne dag toe.
En tot blogs.

Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts