Augustus Wrap-up

 Goede avond.

Wat gaat de tijd snel, het is alweer het einde van augustus en september staat alweer voor de deur.

Daarom ben ik er met een blog post over de boeken die ik in augustus heb gelezen.

What's On Your Summer Reading List? | Vermont Public Radio

In de afgelopen maand heb ik 3 boeken gelezen en ben nog bezig in een boek, die heb ik bijna uitgelezen, hoop dat ik hem snel uit zal lezen.

Want dan kan ik aan mijn september tbr beginnen, dit vanwege dat ik mee ga doen aan een readathon.

Ik ga het nu niet over de readathon hebben in deze post, maar er komt binnenkort wel een post hierover.

Maar voor nu ga ik jullie vertellen welke boeken ik heb gelezen.

* Een viking opbezoek

Dit is een candlelight roman die ik heb gelezen.

Deze roman had ik al een tijdje in mijn boekenkast staan en kwam er maar niet aan toe om hem te lezen, omdat andere boeken mij beter en leuker leken om te lezen.

Maar met het lezen van dit boek kwam ik er achter dat het boek heel romantisch, sexy, spannend en grappig was.

Ik heb genoten van het verhaal en het is een verhaal waarvan je gaat dromen over een sexy en sterke vikingen in hun braries.

Dit boek heb ik 4 sterren gegeven.

* Donker!

Dit is ook een candlelight roman, maar dan over vampieren.

Van deze roman heb ik erg genoten, het verhaal was romantisch, spannend en mysterieus.

Deze romans zijn echt gemaakt voor vrouwen, omdat de mannelijke hoofd personage in deze roman's de droom partner van elke vrouw wel is.

Dit boek heb ik ook 4 sterren gegeven.

* Lessen in Zonde

Deze roman is nog een candlelight roman, over een jonge vrouw die lessen in het verlijden van een man bij een man gaat volgen die mannen meestal leer om vrouwen te verlijden.

Deze roman, was net als alle romannetjes, heel romantische, spannend en grappig.

Maar ook echt een verhaal waar je bij weg kan zwijmelen.

Deze roman heb ik 3 sterren gegeven.

* En dan het boek die ik nog aan het lezen ben, dat is ........

The Witcher Het Zwaard der Voorzieningheid.

Ik ben helaas nog bezig in dit boek, maar hoop hem snel uit te lezen.

Maar ik kan er wel alvast een klein beetje over vertellen, wat ik tot nu toe van het boek vind.

Ik vind het boek geen slecht boek, en ik had net als met het eerst boek een beetje moeite met lezen.

Maar na een groot stuk gelezen te hebben, ging het een stuk vlotter met lezen, en bevalt het boek mij beter.

Ik ga nog geen sterren geven aan het boek tot dat ik hem uit heb.

Dan zal ik er wel een post over The Witcher Het Zwaard der Voorzieningheid en mijn mening over het boek schrijven.

Dit was het voor nu, ik wens jullie een fijne avond.

En tot de volgende blog post.

Veel Liefs

Angelique

Reacties

Populaire posts