Crescent City Huis van Aarde en Bloed

Goede middag.

Ik heb een paar dagen geleden het boek Crescent City Huis van Aarde en Bloed bij Sarah. J. Maas uitgelezen.
Huis van Aarde en Bloed (Crescent City #1) - Sarah J. Maas - Zon ...
Met Huis van Aarde en Bloed ben ik begonnen met lezen op 14 Juni begonnen en heb hem uitgelezen op 30 Juli.
Het boek was heel spannend, grappig, emotioneel en mind blowing.
Ik vond het een geweldig boek.
Dit is waarschijnlijk het beste boek die ik in het afgelopen half jaar heb gelezen.
Mijn favoriete personage's zijn Hunt, Bryce, Danika, Conner, Lehabah, Syrinx, Rhun en Hypaxia.
En wat ik erg jammer vind is dat Micah, waar ik van verwacht had dat hij een van de goede was, eigenlijk slecht is.
Dat vond ik heel jammer, omdat ik hem als een van mijn favoriete personen had, ook al liet hij zijn vuile werk opknappen door Hunt.
En op het eind was hij niet meer een van mijn favoriete, helaas.
Ik hoop dat het volgende boek net zo goed word als deze, kan haast niet wachten tot het volgende boek.
Maar voor nu was dit mijn blog post over Huis van Aarde en Bloed.
En wens ik jullie een hele fijne middag, ik ben er snel weer met een blog post.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts