Juli Wrap - up

 Goede middag.

Hoe is het met jullie?, genieten jullie van de zomervakantie?

Ik geniet heel erg van mijn zomervakantie, ook al is het ontzetten heet.

Het is hier op het moment in zuid holland al een paar dagen 35 graden, wat ik persoonlijke niet lekker vind.

Van mij mag het wel 25 - 26 graden zijn, dan is het beter uit te houden, maar ja.

Ik schrijf niet deze blog post over het weer, maar om het over mijn Juli wrap up te hebben.

In juli heb ik naar twee audio boeken geluisterd en twee boeken gelezen.
Dit zijn ze:

* Iskari De Gevangen Koningin
Deze luister boek was net zo goed als het eerst boek.
Het was erg spannend, grappig en ontroerend, maar er kwamen dit keer niet zoveel draken in voor als in het eerste deel.
Wat ik wel jammer vond.
Deze audio boek heb ik 4 sterren gegeven op Good Reads

* Iskari De Piraten Dief
Deze audio boek is de derde en laatste deel van De Laatste Namsara Trilogie.
En dit boek ging over Saphire en de dood danser.
Het verhaal is heel spannend en mooi.
En is geweldig geschreven en verteld, En daarom heb ik dit boek net als de andere delen 4 sterren gegeven.

* Splatoon vol. 9
Dit is het negende stripboek in de splatoon stripboeken serie die gebaseerd is op de nintendo splatoon, splatoon 2 en octo expension spelen.
Deze strips zijn heel leuk om te lezen, omdat ze leuk, grappig en fijn om te lezen zijn.
En ik zal zeker de andere volume's van deze strip lezen als ze uitkomen.
Deze strip heb ik 3 sterren gegeven.

* Crescent City Huis van Aarde en Bloed bij Sarah. J. Maas
Dit boek was spannend, grappig, erg emotioneel en mind blowing.
Ik vond het een geweldig boek en kan haast niet wachten op het volgende boek.
Dit is het beste boek die ik in het afgelopen half jaar heb gelezen.
En heb dit boek 5 sterren gegeven.
Als jullie een uitgebreide blog post wil over dit boek, kijk dan even bij mijn vorige blog post.

Dit waren de boeken van juli, waar naar ik geluisterd en gelezen heb.
Ik ben er snel weer met een nieuwe blog post, met wat voor post weet ik nog niet.
Maar er komt een nieuwe post aan.
Ik wens jullie een fijne middag en tot blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts