Life update

 Goede avond.

Vandaag ben ik hier op mijn blog met een life update.

KNMI - Zomer

Op het moment heb ik nog twee weken zomervakantie, en dan ga ik weer aan het werk.

In de afgelopen tijd sinds mijn vorige life update, die ik bijna alweer een jaar geleden heb gepost, is er niet zoveel gebeurt.

Zo niet veel gebeurt, ik heb eind februari mijn verjaardag gevierd, terwijl ik op 5 maart jarig ben.

Dan halve wegen maart is bekend gemaakt dat er corona heerst in Nederland, dat heeft de boel op zijn kop gezet overal ter wereld en waren we allemaal verplicht om thuis te blijven werken.

Ik moest gewoon door blijven werken, wat niet heel veel uitmaakt, was er vooral blij mee.

Omdat ik dan gewoon mijn loon kreeg, anders had ik mijn vaste lasten, misschien nog geen eens kunnen betalen.

Maar het heeft op mijn werk door al de regeltjes van dat je dit en dat moet desinfecteren, mij wel wat spanningen en stress bezorgd, wat niet prettig was.

Maar daarna heb ik twee weken mei vakantie gehad, en na de vakantie ben ik iets ontspannender weer aan het werk gegaan, en waren de regels iets versoepelt.

Ik was na de mei vakantie wel aan het aftellen tot de zomervakantie, want daar had ik heel veel zin in.

Nu in de zomer vakantie heb ik mijn moeder en mijn nagels een paar keer gedaan met gel en gel-lak, maar mijn nicht en haar vriendin hun nagels doe ik al niet meer sinds maart dit jaar, wat ik erg jammer vind.

Ik ben niet ten volste aan het genieten, want je vrijheid word door corona erg beperkt.

Want je gaat niet er niet zo snel meer op uit.

Omdat in Rotterdam centrum is nu een mondkapje verplicht, dit was al in het openbaar vervoer, maar nu ook al in de stad zelf, wat niet fijn is maar wel belangrijk voor je gezondheid.

Ik wil al sinds vorig jaar augustus naar Boekenhandel Donner in de stad, wat ik nu niet zo snel zal doen vanwege corona, en ik wilde ook graag naar katwijk aan zee met mijn ouders in deze vakantie, maar we durven het niet aan.

Omdat de stranden bomvol met mensen zijn en geen rekening word gehouden met de corona maatregelen, Dus het is voor mij vooral thuis blijven met af en toe een boodschapje doen met mijn moeder, en veel boek lezen en netflix kijken.

We hebben al een poosje geleden een zwembad neergezet, zodat we met deze hitte kunnen zwemmen en kunnen afkoelen.

Want het is de afgelopen twee weken rond de 35 graden, wat ontzettend heet is en daar kan ik heel slecht tegen, rond een graad of 25 - 26 is het beter vertoeven dan dat het zo heet is.

We zijn erg blij als het dan even gaat regen en onweren, omdat het dan iets lekkerder word doordat het dan een beetje afkoelt in huis en buiten.

Oh ja, mijn neefje is vorige week zondag tot dinsdag blijven logeren, wat heel gezellig was.

We zijn met ze'n vieren wezen fietsen en picknicken en toen we thuis kwamen in het zwembad gezwommen.

En gisteren hebben we een familie foto-shoot gehad met ze'n alle in het park bij ons.

We waren net in het park en ik voelde op mij elleboog iets gaan zitten, volgens mij was het een wesp, maar het zou ook een bij geweest kunnen zijn.

Maar ik wilde hem weg wapperen en ik raak hem net aan met mijn vinger en hij stak me, ik raakte door de pijn een beetje in paniek.

De angel zat er nog in die heeft mijn vader eruit gehaald en de wond uit gezogen, maar heel de tijd bleef het steken en het was net of het een grote bobbel werd, maar dat was het niet het was wel rood.

Na de foto-shoot hebben we een boodschapje gedaan en naar Brielle naar mijn broer, schoonzus, neefje en nichtje hun huis gegaan om daar te gaan barbecueën met zijn zevenen.

Mijn broer en schoonzus hebben een grotere zwembad in hun tuin staan, en mijn nichtje wilde heel graag dat ik met haar ging zwemmen in het zwembad en ik had geen zwemkleding bij me wel een korte broek met een bijpassend shirtje en dan de kleding die ik aan had.

Dus ik had eerst nee ik ga niet zwemmen gezegd, maar ben daarna heb ik toch in mijn korte broekje met shirtje in het zwembad gezwommen met mijn neefje en nichtje.

Gisteren was het een hele leuke dag, en ik heb beloofd dat ik van de week bij mijn broer en schoonzus langs zou gaan en dan wel badkleding mee te nemen om weer lekker te gaan zwemmen in hun zwembad met mijn neefje en nichtje, dat vinden ze niet erg en gezellig.

Zo dit was mijn life update voor nu, het is een heel verhaal geworden, wat niet mijn bedoeling was.

Ik zal er over een poosje weer zijn met een nieuwe post, maar voor nu wens ik jullie een fijne avond en tot blogs.

Veel Liefs

Angelique

Reacties

Populaire posts