The Witcher Het Zwaard der Voorzienigheid

 Goede avond.

Ik ben na werk thuis gekomen en ben gelijk begonnen met het lezen van the witcher het zwaard der voorzienigheid.

En ik heb hem uitgelezen en wil jullie graag vertellen wat ik van deze boek uit the witcher serie vind.

bol.com | The Witcher 2 - Het Zwaard der Voorzienigheid, Andrzej Sapkowski  | 9789024588251 | Boeken

In het begin van het boek had ik weer een beetje moeite met het lezen, net als bij het eerste boek.

Maar na een goed stuk gelezen te hebben, ging het al een stuk beter en las ik het boek vlotter door.

Ik vond dit boek heel spannend, het verhaal is goed geschreven.

En heb daarom het boek 4 sterren gegeven.

The witcher boeken serie bevalt mij tot nu toe wel en ga zeker het volgende boek lezen, maar niet binnenkort.

Jullie zullen je afvragen waarom niet binnenkort ?

Dit zal ik jullie in mijn volgende blog post vertellen, en deze word morgen gepost.

Ik wens jullie voor nu een fijne avond en tot blogs.

Veel Liefs

Angelique

Reacties

Populaire posts