Adventures Through Wonderland Read-a-Thon

 Goede avond.

Zoals jullie aan de titel van deze blog post kunnen zien ga ik het vanavond over een readathon hebben.

Dit is de readathon Adventures Through Wonderland bij de host's Kalyn Abridged, Alexandra Roselyn, Jadey Rae Reads en Gavin (How to train your Gavin van a Touch of Whimsy Bookclub en MGMonthly op youtube en twitter.

Deze readathon begint op 01 september en loop tot 30 september.

Art at Home: Alice in Wonderland! - Uncorked Canvas

Ik volgde Kalynabridged al een tijdje op youtube en zag bij haar dat zij en Alexandra Roselyn hun boek club a touch of whimsy een readathon gingen houden samen met howtotrainyourgavin en Jadeyraereads van MGMonthly, 

En ik dacht gelijk daar wil ik wel aan meedoen, dus dat ga ik ook doen.

Voor deze readathon moet je zoals ze het noemen middelgrate boeken lezen, dit houd in dat je eigenlijk kinder boeken moet lezen.

Ik ga me wel aan de prompts houden van deze readathon, maar dan met jong volwassen en volwassen boeken.

Dit omdat ik geen kinderboeken meer in mijn bezit heb, maar wel mee wil doen.

Als jullie meer willen weten over de readathon kijk dan even op de youtube kanalen van de personen die het hosten:

Kalynabridged

Alexandra Roselyn

Jadeyraereads

HowtotrainyourGavin

Dan nu mijn tbr voor de readathon Adventures Through Wonderland.

* Het mes van de Sluipmoordenaar By Sarah. J. Maas

* Fantastic Beasts and where to find them By J.K. Rowling

* The Tea Dragon Society By Katie O'Neill

Ik heb maar twee boeken en een stripboek uitgezocht voor deze readathon, maar ik hoop deze maand meer te kunnen lezen dan deze drie boeken.

Misschien lees ik er wel meer, maar dat zie ik dan wel.

Tijdens deze readathon word er niet alleen gelezen, als prompt staat er ook tussen dat je onder andere een cozy, lekker drankje of snack moet maken, wat ik zeker ga doen.

En op 3 oktober word er een live show gegeven op Alexandra Roselyn haar youtube channel om 6 pm est, 11 bst.

Voor de live show ga ik kijken hoe laat hij komt, in de nederland tijdzone, want dan kan ik hem kijken en misschien een klein beetje verkleden in alice in wonderland style.

Dit is het was het voor vanavond.

Ik ga nu in mijn eerste boek lezen voor de eerst prompt.

En als ik een boek uit heb zal ik er hier op mijn blog een bericht posten.

Maar voor nu wens ik jullie een hele fijne avond en tot blogs.

Veel Liefs

Angelique

Reacties

Populaire posts