Het Mes van de Sluipmoordenaar

 Goede avond.

Ik heb een paar dagen geleden het boek Het Mes van de Sluipmoordenaar By Sarah. J. Maas uitgelezen.

Deze ben ik op 02 September begonnen.
Dit boek hoorde voor de glazen troon serie gelezen te worden, maar hij werd pas eind augustus uitgebracht in nederland.
Daarom kon ik hem pas na de glazen troon serie lezen.

Maar ondanks dat vond ik het nog steeds een goed boek, en zelfs een geweldig boek.
Met een spannend, mooi, verdrietig en interessante momenten.
En wat ik nog het leukste vond was, dat we meer over Arobynn Hamel, Ansel van Doornklif, Kapitein Rolfe, Sam, Loan Jayne, Rourke Farran en de Koning van Adarlan te lezen
Wat wel interessant was en dat daar door nog meer puzzelstukje in elkaar vielen, waarover je in de serie maar kleine stukjes over te horen kreeg.

En omdat het boek zo goed en spannend was, heb ik hem in twee weken uitgelezen.
Wat bij mij niet vaak voorkomt, alleen bij stripboeken want die heb ik vaak binnen een a twee dagen uit.
Ik heb dit boek op GoodReads 5 sterren gegeven, omdat ik dit verhaal geweldig vind.

Dit was het dan voor nu.
Ik wens jullie een fijne avond en tot blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts