September Wrap Up

 Goede middag.

September is voorbij gevlogen.

En ik ben er weer met een wrap up voor september.

Deze maand heb ik meegedaan met de readathon van a Touch of Whimsy, Adventures Through Wonderland.

Als je wil weten waar deze readathon over ging moet je even kijken bij mijn vorige blog post.

Ik heb alle prompts voltooid, en heb in totaal drie boeken gelezen deze maand.

Het zijn er maar drie omdat ik het heel druk had en de afgelopen week ben ik ook ziek geworden en heb met koorts op bed gelegen, dan voel je jezelf niet goed om boek te lezen.

Maar dit zijn de boeken die ik deze maand en voor de readathon heb gelezen:

* Het Mes van de Sluipmoordenaar By Sarah. J. Maas

Dit boek was geweldig, het enige wat ik jammer vind is dat dit boek wat als eerste boek van de troon van glas serie als laatste in nederland is uitgebracht.

maar verder was het verhaal spannend en erg goed.

En heb het boek 5 sterren gegeven.

* Fantastic Beasts film senario

Dit was een goed boek.

En apart om het verhaal te lezen in script vorm, maar het verhaal zelf is heel spannend en geweldig geschreven.

Daarom 4 sterren.

* The Tea Dragon Society.

Deze stripboek was echt geweldig en super schattig.

De thee draakjes zijn heel erg leuk en schattig, je zou zo willen dat ze echt waren en er een dan als huisdier willen hebben.

En ik zou zeker weten de rest van de stripboeken kopen.

Deze stripboek krijg van mij 5 sterren.


Dit waren de boeken die ik heb gelezen in de maand september.

Ik hoop in oktober meer te lezen, ook al ben ik met van alles en nog wat bezig, maar ja.

Voor nu wens ik jullie een fijne middag en tot blogs.

Veel Liefs

Angelique

Reacties

Populaire posts