Oktober Wrap up

 Goede avond.

Ik ben vanavond er weer met een wrap up.

Dit keer van oktober, deze maand heb ik niet zoveel boeken gelezen.

Het zijn er maar twee boeken, dat komt omdat ik het best druk heb gehad deze maand.

Ook al had ik vorige week een weekje herfst vakantie.

In de vakantie heb ik geprobeerd zoveel mogelijk te lezen, maar dat is niet echt gelukt.

Ik was wel aan een derde boek begonnen, maar ik heb hem helaas niet uitgekregen voor het eind van de maand.

Maar dit zijn de twee boeken die ik deze maand uit heb gelezen:


* Candle light Roman Met Open Armen

Deze roman was erg grappig, leuk, romantisch en goed geschreven.

Je zwijmel er lekker in het verhaal weg.

Ik heb deze roman 4 sterren gegeven.


* De Schilder By Nora Roberts

Dit boek was heel spannend, in het begin dacht ik oh het word een zoet sappige roman.

Maar dat is niet zo, er word aardig gemoord en geweld gebruikt in het boek.

En het is toch een roman.

Ik vond het een goed, spannend en romantisch verhaal.

En ik kan jullie echt aan raden om hem te lezen.

De Schilder By Nora Roberts heb ik 4 sterren gegeven.


Dit waren de twee boeken die ik heb gelezen in oktober.

Ik was het boek De Wrede Prins By Holly Black in de herfst vakantie begonnen.

Wat ik heb gelezen van het boek tot nu toe is 108 bladzijde, ten het verhaal bevalt het boek mij wel. 

Als ik begin met lezen in het boek dan kan ik niet meer stoppen met lezen, wat een goed teken is.

Het tweede boek had ik te gelijke tijd met De Wrede Prins besteld en die komt 13 November binnen.

En ik hoop dat ik dan misschien De Wrede Prins uit heb gelezen, zodat ik gelijk door kan lezen in het tweede boek.

Maar ik laat het tegen die tijd wel weten op mijn blog als ik De wrede Prins uit heb, want dan komt er een blog post over het boek en mijn rating.

Dit was het voor nu en ik wens jullie nog een fijne avond en veel lees plezier en tot Blogs.

Veel Liefs

Angelique

Reacties

Populaire posts