December Wrap-up

 Goede middag.

Het is de laatste dag van december en het jaar 2020,

en daarom ben ik er vandaag met een december wrap-up.

Deze maand heb ik net als in november niet zoveel gelezen.
Maar ik heb wel naar drie boeken geluisterd.
Dit zijn de boeken:

* Blood & Honey by Shelby Mahurin
Dit boek was heel spannend, grappig, romantisch en verdrietig.

Het is echt een geweldig boek met een goed verhaal en zo te horen aan het einde van het boek,
komt er nog een derde boek.
Ik heb dit boek 5 sterren gegeven.

* Het Dorpje Happiness by Holly Martin
Het verhaal over het dorpje Happiness en Willow die daar spontaan gaat wonen.
En binnen een week verliefd word op Andrew een hele knappe doven jonge man, die daar ook pas een week woon, beide willen ze nog geen nieuwe relatie, maar de toekomst is onvoorspelbaar.
Ik vond dat dit boek erg goed was en het is een geweldig, grappig, romantisch en een heel mooi verhaal.
Dit boek heb ik 5 sterren gegeven.

* Het Geschenk van Happiness by Holly Martin
Dit boek is het tweede deel van het verhaal Het Dorpje Happiness.
En dit verhaal is net zo romantisch, grappig en mooi als het vorige verhaal.
Ik vind dit boek net zo goed.
Het verhaal gaat nu over Ruby de vriendin van Willow en Jacob de broer van Andrew.
Die net voor de kerst hun intrek nemen in hun nieuwe woonplaats Happiness.
Waar ze elkaar weer vinden en hele leuke momenten met elkaar delen.
Dit boek heb ik net als het andere verhaal 5 sterren gegeven.

En dit zijn de boeken die ik in december geluisterd heb en niet gelezen.
Omdat er deze maand niet veel van lezen kwam, ook al had ik heel graag De Wrede Prins by Holly Black uit willen lezen.
Maar dat komt misschien wel in het nieuwe jaar.

Ik wil jullie een fijne middag en een goede jaarwisseling met heel veel geluk voor het nieuwe jaar wensen.
Dit jaar zal de jaarwisseling geen knaller worden, maar we maken er het beste van.
Tot Blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts