Mijn Favorieten Games van 2020

 Goede avond.

Het jaar is al bijna weer voor bij en gaan we aan een nieuw jaar beginnen.

Maar voor dat het jaar voorbij is wil ik jullie mijn favorieten games van dit afgelopen jaar met jullie delen.

Dit zijn mijn favorieten games:

Nintendo Switch:
1. Legend of Zelda Breath of the Wild
2. Animal Crossing New Horizons
3. Pokemon Shield
4. Among Us

PC:
1. The Sims 4
2. Among Us

Deze games heb ik het meeste gespeeld op de switch en pc.
Het zijn mijn favorieten spelen van dit jaar, en vooral in deze corona tijd.
Ook al heb ik dit jaar in de periode dat iedereen thuis werkten, gewoon gewerkt en niet zoveel gegamed.

Ik hoop in het nieuwe jaar nog meer speel plezier te hebben.
En hele leuke games te kunnen spelen.
maar voor nu is dit mijn favorieten games van het afgelopen jaar.
En wens ik jullie voor nu een fijne avond.
Ik ben er snel weer met een nieuwe blog post.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts