November Wrap Up

 Goede avond.

Ik wilde jullie vanavond iets vertellen over de boeken die ik in november uitgelezen heb.


Maar ik heb helaas geen enkele boek uitgelezen de afgelopen maand.
Dus ik kan jullie niet vertellen welke boeken ik heb gelezen.

Ik was wel begonnen in het boek De Wrede Prins by Holly Black.
Deze had ik in november uit kunnen hebben als ik afgelopen maand flink had door gelezen.
Maar dat heb ik jammer genoeg niet gedaan, Helaas.

Maar ik hoop in December meer boeken te lezen.
Ook al zal het lastig worden, omdat december een hele drukke en chaotische maand is.
Maar als ik deze maand boeken uit zal lezen,  dan zal ik hier op mijn blog een post erover plaatsen.

Maar voor nu wens ik jullie een fijne avond en tot Blogs.
En als jullie Sinterklaas avond vieren, alvast een hele fijne pakjes avond gewenst.

Veel Liefs
Angelique


Reacties

Populaire posts