Bujo/Boeken journal 2021

 Goede middag.

Ik ben voor dit jaar in een nieuwe journal begonnen.

En heb nu mijn bullet journal en boeken journal in een gemaakt, omdat ik ze eerst twee aparte journals bij hield een voor mijn boeken en de andere als een soort dagboek.

Maar in deze ga ik proberen een planner, dagboek en boeken journal bij te houden.

Ik heb de maand januari al in mijn journal gemaakt om er een planner en boeken journal van te maken, de dagboek gedeelten ervan komt pas als ik interessants momenten heb beleefd die ik misschien met foto's of plaatjes erbij uitgebreid wil vertellen.
Maar tot nu is dit mijn journal voor 2021.
Het is even aan kijken hoe ik het zal vinden om alles bij elkaar in een bujo te hebben.
Want ik vond twee aparte journals niet vervellend maar ik hield de ene niet meer bij in een bujo, maar wel op mijn telefoon bij noties.
Waardoor ik met mijn 2019 journal achter liep, deze heb ik nu af, maar moet ik nog hier in een post plaatsen, en mijn 2020 journal moet ik nog heel het jaar maken en foto's en ook hier in een post plaatsen.
Er zal wel een tijd in gaan zitten op alles als nog op mijn blog te kunnen tonen.
Maar, ik kan jullie wel binnenkort mijn boeken journal van afgelopen jaar laten zien, omdat ik die wel trouw heb bij gehouden.

Ik heb in de journal van dit jaar deze materialen gebruikt:

Mus Creatief Black Journal in Black Leopard
Sakura Gelly Roll Gelpennen in Metalic, Neon, en Stardust
Kraft papier van een papieren zakje
Metalic papier van action
Stickers allemaal van action
Plaatjes van Pinterest
Lijm van pritt (deze vond ik niet fijn, heb liever een lijmstift maar die was op)
HP Sprocket voor mijn foto
Dubbeltape van action

Dit is alles wat ik heb gebruikt in mijn journal, mijn lijmstift en dubbeltape waren opeens op toen ik ze aan het gebruiken was, en ik dacht dat ik er nog meer had liggen maar dat was niet zo.

Dus ik moet binnenkort weer nieuwe kopen, ik zeg wel binnenkort, maar het zal na 19 januari worden.

Omdat de winkels dan misschien weer open gaan, ik heb al op internet gezocht maar waar ik de spullen die ik nodig heb kan bestellen heeft het niet allemaal op voorraad en hun hebben niet de voormaat + dikte dubbeltape die ik wil.

En nu oet ik wachten tot ze het op voorraad hebben, zodat ik kan bestellen of dat de winkels weer open gaan en dan spullen inslaan voordat ze misschien weer gesloten worden.

Tot die tijd zal ik de materialen gebruiken die ik heb en niet fijn vind, maar ja.

Ik wens jullie een fijne avond en tot blogs.

Veel Liefs

Angelique

Reacties

Populaire posts