De Gevallen Koning

 Goede Middag.

Ik ben er weer nu met een post over het tweede boek uit de Elfhame serie by Holly Black, De Gevallen Koning.

Dit boek was nog beter, spannender en bloedstollender dan De Wrede Prins.
Ik vond dit verhaal zo goed dat ik hem in zeven dagen uitgelezen heb, kon het boek gewoon niet neerleggen, zo goed en spannend vond ik het verhaal en dat maak dat het boek goed is.
Het was een geweldig verhaal en ik heb al een pre-order geplaatst voor het derde boek De Verbannen Koningin, deze is te koop vanaf 08 April 2021.
En ik kan haast niet wachten tot ik hem kan gaan lezen, want ik wil weten hoe het verhaal verder gaat en zal eindigen.
De Gevallen Koning heb ik 5 Sterren gegeven, net als De Wrede Prins.
Beide waren het geweldige boeken.

Dit was voor nu mijn post over De Gevallen Koning by Holly Black.
En ik ben er snel weer met een nieuwe post.
Ik wil jullie verder een fijne dag wensen en tot blogs.

Veel Liefs
Angelique


Reacties

Populaire posts