De Wrede Prins

 Goede middag.

Vandaag ben ik er met een post over het boek De Wrede Prins bij Holly Black.

Ik heb niet naar De Wrede Prins geluisterd maar fysiek gelezen.
En was er al een tijdje in bezig al vanaf 28 oktober, ik had hem opzij gelegd omdat ik het te druk had om hem te lezen.
Als een boek een goed verhaal heeft en mij erg interesseert, wil ik er al mijn aandacht en tijd voor hebben om hem op mijn gemak te lezen en dat had ik al die tijd niet.
Ik was al aardig op weg in het boek en was al over de helft met lezen, maar heb De Wrede Prins op 4 januari uitgelezen.

En het was een ongelofelijk goed boek, wat ik niet had verwacht.
Maar het was een geweldig verhaal, heel spannend en als je hem eenmaal lees kan je hem niet meer weg leggen.
De hate to love relatie tussen Jude en Cardan is zo grappig en geweldig.
En ik heb heel erg genoten van het boek en het verhaal.
Ik ben na De Wrede Prins gelijk begonnen in het tweede boek De Gevallen Koning.
Deze is net zo goed als De Wrede Prins, maar ook nog spannender.
Ik ga verder niets meer zeggen over De Gevallen Koning, omdat er een blog post zal verschijnen als ik hem uit heb gelezen en dat duurt niet lang meer.
Deze boeken van Holly Black lees je in een aanziende tempo uit, zo goed zijn ze.

Ik ben er snel weer met een nieuwe post.
En wens jullie voor nu een fijne middag en tot blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts