Happy 12th Blogiversary

 Goede Middag.

we kunnen een klein feestje bouwen, Omdat mijn blog deze maand 12 jaar bestaat.

Ik heb de afgelopen vijf jaar er geen erg in gehad, dat ik mijn blog al heel wat jaartjes heb.

Mijn blog ben ik in Januari 2009 begonnen, dus mijn blog bestaat deze maand alweer 12 jaar.

Wat ongelofelijk is, want ik ben begonnen met mijn blog toen ik nog volop 3D kaarten maakten, daarna Scrap kaarten en nu ben ik meer van de blog posten over boeken, serie's, games, bullet journals en af en toe kleuren voor volwassenen.

Door de jaren heen heeft mijn blog ook een ander uiterlijk gekregen, met een andere lay-out en kleuren.

En ben van plan om meer te plaatsen over al mijn favorieten dingen, die ik graag doe en lees, enzovoort.

Maar  ik wil jullie bedanken voor het volgen van mijn blog.

Zou jullie misschien een reactie onder deze post willen achter laten over hoe lang jullie mijn blog al volgen, daar ben ik benieuwd naar.

Ik wens jullie een fijne middag en tot blogs.

Veel Liefs

Angelique

Reacties

Populaire posts