Happy New Year 2021

 Goede avond.

Het is vandaag nieuwjaarsdag, we hebben over de hele wereld het nieuwe jaar ingeluid.

Sommige mensen met vuurwerk afsteken, toeterend in hun auto en andere gewoon thuis voor de buis.

En ik hoop voor iedereen dat het een geweldig jaar mag worden in goede gezondheid en met heel veel geluk.

Er zijn vast een aantal voornemens gedaan voor dit jaar, maar er zijn ook mensen die dat voor dit jaar niet doen.

Zelf heb ik een aantal voornemens voor dit jaar en hopelijk mag ik die dit jaar waar maken.

Ik zal een paar van mijn voornemens met jullie delen:


1. Vaker een boek pakken en lezen

2. Er meer op uittrekken, bijvoorbeeld naar Rotterdam de stad gaan, als het word toegelaten

3. Misschien heel misschien dit jaar een weekendje of weekje weggaan

4. Mijn sport abonnement op zeggen en thuis gaan sporten en buiten wandelen

5. Meer pret en lol maken

6. Proberen minder youtube te kijken

7. De series afkijken die ik nog af wil kijken

8. Vaker een blog post plaatsen

9. Meer bullet journalen

10. En als laatste van de kleinste en simpelste momenten en dingen genieten, en natuurlijk ook van het leven genieten. 

Maar ook lief zijn voor andere en jezelf, maar dan bedoel ik wel voor je hele lijf.

Ook al kan dat vaak lastig zijn en niet altijd even makkelijk gaan, omdat je misschien dagen erbij heb dat je jezelf en je lichaam en/of postuur haat en/of hekel aan heb.

Maar die zijn er nou eenmaal, je moet dan vooral op die dagen en momenten, iets aantrekken en/of doen waar je jezelf weer goed door ga voelen en je lijf mee verwen.

Daar ben ik jaren geleden mee begonnen, en soms heb ik nog van die dagen dat ik me niet prettig voel en niet blij ben met mezelf en mijn lijf, maar dan trek ik leuke kleding aan, doe ik mijn haar, makeup en spray ik een lekker geurtje op en ga dan muziek luisteren, dansen en zingen of boek lezen en dan voel ik me al een stuk beter.

Als jullie van zulke dagen hebben, hoop ik dat jullie misschien iets aan deze tips hebben, en geef de moed asjeblieft niet op en blijf asjeblieft positief.

Op een dag zal je net als mij, nog maar weinig van deze dagen hebben.

En zal je, je een stuk blijer en gelukkiger voelen en minder aantrekken van wat andere mensen denken en/of zeggen.

Oke, er zullen nog steeds van die zware en moeilijke dagen zijn dat je jezelf niet goed voel en niet blij bent met jezelf, zulke dagen heb ik zelf wel eens.

Maar je zult zien, dat die dagen steeds minder worden als je positief blijft en dingen doe waar je blij van word.

Ik weet het het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar het is echt waar, het is geen positieve onzin.

Het was niet mijn bedoeling om bijna een heel verhaal over positieve tijd en body positivity te hebben.

Maar als het jullie kan helpen of dat jullie hier iets aan hebben, dan ben ik daar blij mee.

Ik hoop dat jullie allemaal gezond blijven en een geweldig jaar zullen hebben.

En ik ben er snel weer met een nieuwe post, maar voor nu wens ik jullie een fijne avond en tot blogs.

Veel Liefs

Angelique

Reacties

Populaire posts