Grisha Readathon

 Goede avond.

Vandaag is de Grisha Readathon van Young-Adults.nl van start gegaan.

Hier doe ik gezellig aan mee.


We beginnen allemaal met het eerst boek.

12 -18 Februari hoofdstuk 1 t/m 7

19 - 26 Februari hoofdstuk 8 t/m 14

27 Februari - 5 Maart hoofdstuk 15 t/m 22 + 'Na'

Maar tijdens deze Grisha readathon kan je ook mee doen met de foto challenges.

Deze gaat als volgt:

12 -18 Februari Post een foto met het boek + wie vind je het leukste personage

19 - 26 Februari post een foto met het boek en je favoriete leesplaats + wat is je favoriete quote tot nu toe

27 Februari - 5 Maart post een foto met props die je aan het boek doen denken + wat zie je graag in het volgende boek gebeuren?

Je kan Youngadultsnl volgen op Instagram, Facebook, als je een bericht op facebook en instagram plaats kan je hun hastag #YANLReadathon en de hastags #youngadultsnl #grishatrilogy #readathon, #fotochallenge enzovoort gebruiken in je post.

En als je mee wilt doen moet je even reageren op youngadultsnl instagram onder het bericht over de readathon en dan krijg je misschien de vraag of je ook in de groepschat wil.

Ik zit in de groepschat op instagram, daar ben ik door de beheerders voor uitgenodigt, maar daar kan je met andere lezers over het boek Grisha Schim en Schaduw praten. 

Ik vind het heel leuk dat Young-AdultsNL deze readathon hebben georganiseerd en ben erg benieuwd hoe ik de Grisha Trilogy gaat vinden.

Omdat ik deze trilogy voor het eerst lees, en ik heb nog geen enkele boek van de schrijfster Leigh Bardugo gelezen.

Daarom ben ik ook benieuwd naar de schrijf stijl van deze boeken, maar heb wel een hoop goede dingen gehoord over Leigh Bardugo en de boeken die ze heeft geschreven.

Ik hou jullie nog op de hoogte over deze readathon, over als er iets verander of updates zijn.

Dit was het voor nu, ik ga nu een start maken in Schim en Schaduw.

Moest eerst werken voordat ik heb kon gaan lezen.

Als jullie mee doen met deze readathon laat het gerust in de reacties hier onder weten, het zou leuk zijn als we zo met elkaar kunnen praten over boeken.

Ik wens jullie een fijne avond en tot Blogs.

Veel Liefs

Angelique 


Reacties

Populaire posts