Januari Wrap up

 Goede Middag.

Ik ben wat later met mijn januari wrap up.

Dit komt omdat ik de afgelopen twee en een halve week ziek thuis ben vanwege een flinke ontsteking in mijn Holtens en op mijn luchtwegen.

Daarvoor moest ik voor mijn werk en om bij de dokter langs te gaan een coronatest doen, deze heb ik twee keer gehad en ze waren beide gelukkig negatief en ik heb van de dokter een kuurtje gehad.

En nu hopen dat het snel weer beter word en weg gaat, zo dat ik eindelijk me zelf weer top ga voelen en weer kan gaan werken.

Maar nu verder met de wrap up van januari.
Ik heb de afgelopen maand naar een aantal boeken geluisterd en een paar boeken fysiek gelezen.
Dit zijn de boeken van de maand januari:

* De Wrede Prins By Holly Black
Dit boek is ongelofelijk goed, dit had ik niet verwacht.
Maar het was een geweldig verhaal, heel spannend en als je hem eenmaal lees kan je hem niet meer weg leggen.
De haat liefdes relatie tussen Jude en Cardan is ook zo geweldig en grappig.
Ik heb dit boek op good reads 5 sterren gegeven.

* Midwinter By Suzanne Vermeer
Zo dit boek heb mijn in spanning met ingehouden adem naar het verhaal laten luisteren, zo spannend was het.
En het heeft een geweldig verhaallijn.
Het is een thriller en ik lees eigenlijk nooit thrillers, maar dit boek was gewoon zo goed en geweldig.
En het grappige is, ik vertelde stukjes van het verhaal aan mijn moeder en ze zei vandaag dat ik het verhaal niet mocht verklappen omdat ze hem zelf wil lezen, dus ik moet het boek aanschaven zodat ze hem kan lezen hihi.
Dit verhaal heb ik 4 sterren gegeven

* De Gevallen Koning By Holly Black
Het is de tweede boek in de Elfhame serie bij Holly Black, dit boek de gevallen koning was nog beter, spannender en bloedstollender dan de wrede prins.
Ik vond dit verhaal zo goed en spannend dat ik hem in zeven dagen uitgelezen heb.
Het was een geweldig boek, ik heb het derde boek alvast besteld en kan haast niet wachten tot ik die kan gaan lezen.
De Gevallen Koning heb ik 5 sterren gegeven.

* The Legend of Zelda Twilight Princess vol. 7
Deze stripboek was weer geweldig net als alle vorige volumes was hij heel spannend, en met motiverende quotes.
En ik hou gewoon van alles wat met The Legend of Zelda te maken heeft.
5 Sterren voor deze stripboek.

* Splatoon vol. 10
Deze stripboekjes van Splatoon, zijn erg leuk en grappig.
Ze lezen lekker weg en je heb ze zo uitgelezen.
Deze volume ging over alle teams in Splatoon, ze spelen tegen elkaar tower control, splatzone's en rainmaker.
Wij volgen Team Blueperor (team Blue).
Deze strip lees ik in een dag uit.
Ik heb hem 4 sterren gegeven.

*Het Strandhuis Bij Suzanne Vermeer
Naar dit boek heb ik geluisterd via Storytel.
Het was een goed, verdrietig, maar vooral een spannend verhaal.
Over drie vriendinnen, een vriend een verkrachting en een moord.
De waarheid komt altijd aan het licht, ook al probeer je het te vergeten en achter je te laten.
Ik vond dit boek bloedstollend spannend en heel goed.
Suzanne Vermeer kan geweldig schrijven.
Deze luisterboek heb ik 4 sterren gegeven.

Dit waren de boeken die ik heb gelezen en geluisterd in januari.
Ik wens jullie een fijne middag toe en tot blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts