Mythomorphia Eenhoorn

 Goede middag.

Na een hele lange tijd heb ik mijn eenhoorn kleurplaat uit Mythomorphia By Kerby Rosanes, eindelijk helemaal gekleurd.

Mijn laatste post over deze kleurplaat was 09 Januari 2020,

het heeft ook zo'n tijd geduurd omdat je een kleurplaat wat een dubbel tellende plaat is niet binnen een paar uurtje gekleurd heb.

Ik heb er dan wel iets langer dan een jaar overgedaan maar hij is nu af, en ben er best tevreden mee.

Ben alleen niet zo blij met hoe de vacht van de eenhoorn is geworden, die had ik beter een beetje wit met grijs kunnen doen.

De materialen die ik voor deze plaat heb gebruikt zijn:

* Kleurboek - Mythomorphia By Kerby Rosanes

* Faber-Castell Polychromos 101, 125, 128, 129, 194, 156, 163, 159, 158, 141, 263, 169 en zwart, zilver, goud

* Faber-Castell Albrecht Durer 141, 263, 169, goud

* Sakura Gelly Roll Metallic Shine Goud, Zilver

* Sakura Gelly Roll Star Dust Glitter Transparant #700, Paars Roze #721

* Sakura Gelly Roll Wit 8mm #50

* Punten Slijper Dahle 133

Ik vond het erg ontspannend en leuk om deze kleurplaat uit Mythomorphia in te kleuren.

En ben verlopig nog niet uitgekleurd, ben namelijk van plan om nog een kleurplaat uit dit boek te kleuren.

Weet alleen nog niet welke, maar dat zullen jullie volgende keer in een blog post te zien krijgen.

Ik wens jullie voor nu een hele fijne dag en tot blogs.

Veel Liefs

Angelique

Reacties

Populaire posts