Februari Wrap Up

 Goede middag.

Zoals jullie aan de titel van deze post zien is het weer de tijd van de maand, om het over de wrap up van de vorige maand te hebben.

En welke boeken ik heb gelezen in de maand februari.

In februari heb ik niet zoveel boeken gelezen en geluisterd als dat ik had gewild.

Dit is omdat ik was begonnen in een boek, maar die sprak mij op dat moment niet zo aan en ik wilde mijn lees ervaring niet verpesten door hem dan toch moedwillig te willen lezen.

Want als ik dat wel had gedaan had ik niet zo'n fijne lees ervaring gehad en het boek misschien slecht beoordeeld.

Ik was ook begonnen met luisteren naar An Enchantment of Ravens by Margaret Rogerson op Storytell, maar daar ben ik ook mee gestopt na anderhalf uur geluisterd te hebben.

Niet omdat ik het verhaal niet goed vond, maar ik vond de stem van de voorleesster niet zo prettig en liep er aan te denken om mijn abonnement bij Storytell weer op te zeggen.

Wat ik ook uiteindelijk heb gedaan, niet vanwege de service van Storytell, maar gewoon omdat ik geld wil gaan besparen.

Nu ratel ik wel door over welke boeken ik allemaal niet geluisterd en gelezen heb, terwijl ik jullie wilde vertellen dat ik een boek uit heb nog net op de laatste dag van februari.

Het boek wat ik heb gelezen in de maand februari is,....


Het eerste boek Schim en Schaduw van de Grisha Trilogy By Leigh Bardugo

Het boek was grappig, interessant, spannend en verdrietig, maar ik heb genoten van het verhaal.

En heb hem vier sterren gegeven.

Dit boek heb ik gelezen voor De Grisha Readathon bij youngadultsnl op instagram en facebook.

En omdat ik veel over deze trilogy heb gehoord en hem al een tijdje wilde lezen.

Nu heb ik het eerste boek uit en moet ik alleen nog de derde foto voor de foto challenge maken en plaatsen op instagram.

Dan heb ik alles gedaan voor de eerst deel van de readathon en foto challenge.

En dan kan ik tijdelijk in een andere boek beginnen tot we verder gaan met het tweede deel van de grisha readathon en tweede boek van de grisha trilogy.


Dit was het voor mijn februari wrap up.

Ik wens jullie een fijne dag en werk week en tot blogs.

Veel Liefs

Angelique

Reacties

Populaire posts